×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برای خواهر آرتین که عروسی‌اش را عزا کردید
تهران پردیس

آرتین سرایداران از کودکان مجروح‌شده در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) است که پدر، مادر و برادر خود را نیز در این حادثه تروریستی از دست داده است. خواهر او نیز در مصاحبه‌ای گفته است که هفته بعد عروسی‌اش بوده و حالا به سوگ مادر، پدر و برادر خود نشسته است. کاربران شبکه‌های اجتماعی اشک‌های سوزناک خواهر آرتین را غیرقابل تحمل دانستند و بر لزوم مقابله سخت با بانیان این حادثه تروریستی پرداختند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.
 محمدحسین آزادی:
اینطور می‌خواستید برای زنان، زندگی و آزادی بیاورید؟ با کشتن پدر و مادر و برادر دختری که پنج‌شنبه روز عروسی‌اش بود و حالا او مانده و آرتین خردسال و یک دنیا غم و غصه. [ننگ بر روح شیطانی و وجدان‌های خاموشتان]# شاهچراغ # ایران تسلیت
 فربد ابراهیمی:
آنجا که خواهر آرتین با گریه گفت قرار بود پنج‌شنبه آینده عروسی‌ام باشد، من فرو ریختم، من مُردم، من نابود شدم، من…
 حمیده بابایی:
قرار بود هفته دیگه عروسی خواهرت باشه عزیز دل! تو موندی و آبجی بزرگه و یک دنیا غم… #شاهچراغ
 فاطمه ستاری:
برای خواهر آرتین که قرار بود هفته آینده مراسم عروسیش باشه و لباس سفید عروس بر تن کنه ولی الان سیاه‌پوش عزیزانش است. برای آرتین که ذوق عروسی و هلهله عروسی خواهرش رو داشت. برای آرشام که به عنوان داداش بزرگ‌تر عروس، می‌خواست برای خواهر بزرگش برادری کنه. لعنت بر ریز و درشت مسببین این حادثه.
 محسن سخنران:
برای اون عروسی که عزا شد.
 سیده زهرا عبداللهی:
درود بر شرافتت سیدمحمدجواد شرافت که چه جگر‌سوز سرودی: سه غم آمد سراغت هر سه یک بار! | پدر… مادر… برادر… پر کشیدند… #برای آرتین
 مرضیه ملاحی:
برای آرتین با اغتشاشگر برخورد قاطع کنید.
 سیدعلیرضا آل‌داود:
یک سؤال انسانی و وجدانی برای اینکه ببینید سلبریتی‌ها همیشه در حال فیلم بازی کردن هستن و احساساتشون دیالوگ‌های فیلمه: خانم معتمدآریا، آیا شما مادر آرتین و کودک شهید حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام هم هستید؟!
 اکبر نبوی:
امروز، آرتین تنها یک نام نیست. نمادی روشن از نبرد پاکی و مظلومیت با سیاه‌ترین شکل از تروریسم است. طبیعتاً جان‌های آزاده (با هر نگرش و تحلیلی) در جبهه آرتین و آرتین‌ها قرار می‌گیرند و سیاه‌دلان، در صف داعش و ترور و تروریسم.
 علی نیاکان:
برای تنهایی آرتین که دیگر نه سایه پدر دارد، نه آغوش مادر، نه دستِ برادر… از ما بگذر آرتین جان، ببخش که زورمان نرسید مثل آن‌ها برای تنهایی و مظلومیتت هشتگ بزنیم…
 زینب صفری:
برای آرتین فقط اشک ریختم. همه شما اغتشاشگر‌ها و تمام شما‌ها که راضی به اغتشاشید، شریک این خون‌هایید.
 محمدصالح سلطانی:
آهِ آرتین دامن هر کسی که در ریخته‌شدنِ خونِ مظلومانِ شاهچراغ سهم داشته را می‌گیرد.
 طا‌ها باقری:
چه چشم‌های مظلومی داره این آرتین سرایداران. آنقدر غم از دست دادن عزیزانش بزرگ است که اصلاً درد دست تیر خوردش رو فراموش کرده. #آرتین
 علیرضا کریمی:
من بچه پنج ساله دارم، این آرتین چهار سالشه، وقتی تصور شرایطش رو می‌کنم تا مرز جنون می‌رم. پدر و مادر و برادرش رو از دست داده. این لبخند [اشاره به عکس منتشر شده از او روی تخت بیمارستان]واسه اینه که نمی‌دونه چی شده! خبر نداره چی به سرش آوردن!
 سیده‌راضیه طاهریان:
آرتین امروز از همه داغدارتره، چون دیروز پدر، مادر و برادرش رو از دست داد… کدوم سلبریتی و فوتبالیستی حاضره یه هشتگ برای آرتین بزنه؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.