×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمیته فنی رصد تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان پردیس برگزار شد
تهران پردیس

جلسه کمیته فنی رصد تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان پردیس به ریاست سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون فرماندار در ابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت بررسی و آسیب شناسی مشکلات این طرح و دلایل عدم استقبال متقاضیان گفت: ادارات مرتبط از جمله صمت، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و بنیاد شهید باید با اهتمام ویژه و همکاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای افزایش طرح ها و متقاضیان اقدام کنند.

در ادامه کارشناس اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران در خصوص انواع تسهیلات مشاغل خانگی و شرایط اعطای وام تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله توضیحاتی ارائه کرده و در ادامه و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد ادارات متولی نسبت به اطلاع رسانی طرح تسهیلات مشاغل خانگی در حیطه های فردی پشتیبان و پیشران به جامعه هدف و مراجعین اقدام لازم را به عمل آورند همچنین در اسرع وقت نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط هر کدام از طرح ها به اداره کار اقدام شود.

شناسایی کارفرمایان واجد شرایط دریافت این تسهیلات از سوی اداره صمت و تشریح شرایط طرح برای فعالان حوزه گلخانه داری، زنبورداری و صنایع دستی از دیگر
مصوبات این جلسه بود..

منبع سات فرمانداری پردیس

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.