×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
­تامین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه بهار عبودیت
تهران پردیس

به نقل از رابط عمومی استانداری تهران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار عبودیت و بندگی گفت: ۵ نمایشگاه بهاره در تهران و ۱۵نمایشگاه در شهرستان‌های استان تهران درآستانه سال نو و ماه مبارک رمضان برای سهولت در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم برپا می‌شود تا شهروندان کالاهای مورد نیاز را به سهولت تامین کنند.

محمد علیمهری افزود: میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان به میزان کافی برای شهر تهران و همچنین شهرستان‌های استان تهران خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران همچنین در ادامه با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید افزود: در شهرستان‌های استان تهران میوه شب عید را تعاونی روستایی استان تهران تامین و در اماکن منتخب شهرستان‌ها در زمان مقرر توزیع می‌کند.

محمد علیمهری افزود در شهر تهران نیز با محوریت میادین میوه و تره بار، میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان تهیه و در قالب بازارچه‌های سازمان میادین شهرداری تهران کار توزیع آن آغاز می‌شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اهمیت رصد قیمت‌ها در بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: میوه‌های عید که خریداری شده حداقل ۳۰درصد ارزان‌تر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.