- نویسنده : administrator
- ۱۸ آبان ۱۴۰۲
- کد خبر 15648
- 10 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /

دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان پردیس به ریاست حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری پردیس، در ابتدای این جلسه رئیس اداره ثبت احوال با اشاره به اهمیت ثبت وقایع حیاتی و وظایف سازمان ثبت احوال در فراهم کردن آمار و اطلاعات دقیق جمعیتی به عنوان مبنایی برای برنامهریزی در عرصههای مختلف، خواستار همکاری بیشتر دستگاههای مرتبط شد و افزود: سازمان ثبت احوال تحولی گسترده در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی ایجاد گرد کرده است که لازم است خدمات آن به صورت کامل اطلاع رسانی شود.
معاون فرماندار پردیس نیز ضمن تشریح وضعیت فعلی و افق جمعیتی شهرستان و مباحث مبتلا به آن، استفاده موثر از اطلاعات و آمارهای ثبت احوال و تعامل بیشتر سازمانها و نهادها با این اداره را مورد تاکید قرار داد و افزود: اداره ثبت احوال به لحاظ ارتباط با مباحث اجتماعی در برنامهریزی برای کاهش آسیبهای اجتماعی نقش دارد.
در ادامه مقرر شد نمایندگان بیمارستان ها و مراکز درمانی برای ثبت وقایع حیاتی هماهنگی بیشتری با اداره ثبت احوال داشته باشند و مسئولان آرامستان های شهرستان و دیگر تفرادی که در ثبت وقایع ۴گانه نقش دارند نیز در این زمینه به طور کامل توجیه شوند.