×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال پرشور مردم از «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر
تهران پردیس

امروز و همزمان با روز عید غدیر خم جشن بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر در خیابان انقلاب و آزادی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار شد.این مسیر که از چند روز گذشته با تصاویر شهدا، پارچه نوشته‌ها، پوسترها، پرچم‌ها و … مزین شده بود، امروز شاهد ارائه خدمات بیش از هزار و ۳۰۰ موکب از جمله موکب جهاددانشگاهی در مقابل دفتر مرکزی این نهاد در خیابان انقلاب، موکب دانشگاه صنعتی شریف و صدها موکب دیگر بود که با انواع و اقسام خیرات و اطعام در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ایده جدیدی که امسال در دومین سال برگزاری این مراسم طراحی شده بود، تبدیل ایستگاه‌های بی. آر. تی  به محل‌های بازی بچه‌ها و نصب و راه‌اندازی انواع ابزار بازی در این ایستگاه‌ها ویژه بچه‌ها بود که مورد استقبال کودکان و خانواده‌های آنها قرار گرفت.

از هر نقطه‌ای امکان ورود به مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران وجود دارد. تعدد موکب‌ها، سکو‌ها و وسایل بازی کودکان نشان می‌دهد که احتمالا برگزارکنندگان، اصلی‌ترین مخاطب هدف جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران را کودکان قرار داده‌اند.

در مسیر ۱۰ کیلومتری این مهمانی بیش از ۶۰ سکوی مردمی برپا شده است که در حال اجرای برنامه و سرود هستند. مردم که در موکب‌های مختلف پذیرایی می‌شوند در هنگام رسیدن به این موکب‌ها توقف کرده و شنونده سرود‌ها و برنامه‌های شاد آن‌ها می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.