×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار بخشدار بومهن با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس
تهران پردیس

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، در این دیدار دو طرف در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری و چگونگی توسعه و گسترش این فعالیتها با همکاری یکدیگر گفتگو کردند که حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان پردیس و بخشهای بومهن و جاجرود اعلام داشتند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دارا بودن ۶۵ مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و اجتماعی و خانواده و . . . فعالیت نماید و حوزه این فعالیت در قالب انجمنهای تخصصی می باشد که در سطح شهرستان بصورت متمرکز در حال فعالیت هستند .
ایشان در ادامه ضمن تاکید بر حضور در روستاها، استفاده از ظرفیت مساجد و فعالیتهای فرهنگی و هنری در بین عشایر و روستائیان را برشمردند .
در ادامه آقای راد یکتا بخشدار بومهن ضمن حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری در بخش بومهن تاکید کردند که با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش امکان استفاده از فراغت خوب دانش آموزی در سطوح مختلف وجود دارد که می توان این برنامه ها را در سطح روستاها و شهر بومهن هم گسترش داد .
ایشان تعامل با مراکز فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت انجمن ها را استفاده از توان و ظرفیت مجتمع مهر بومهن جهت اجرای برنامه های مختلف خواستار شدند و حمایت خود را از اداره ارشاد و برنامه های مورد نظر در قالبهای ملی و مذهبی و جشنواره های داخلی را اعلام داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.