×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رهبر انقلاب: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است
تهران پردیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز درباره دو مسأله «فلسطین» و «حادثه شهادت رئیس‌جمهور و پیامد‌های آن» از زاویه نگاه امام خمینی صحبت خواهم کرد.

رهبر انقلاب گفتند: امروز می‌خواهم از زاویه دید امام بزرگوار، به دو موضوع مهمی که از فاصله خرداد گذشته تا امروز اتفاق افتاده است، کلماتی عرض کنم. یکی مساله فلسطین است که امروز مساله اول دنیاست و با یک حمله عظیم مردمی آغاز شد و دنباله‌های آن تا امروز چشم دنیا را متوجه خود کرده است و آن را به مساله اول دنیا تبدیل کرده است.

ایشان ادامه دادند: یکی هم حادثه‌ی تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ماست که آن هم حادثه بزرگی است؛ پیامد‌هایی دارد؛ هم در دائره‌ داخلی کشور و هم در عرصه جهانی؛ شهادت رئیس‌جمهورمان و همراهانشان که یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب محسوب میشود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: سپس درباره مساله انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در زمینه انتخابات داریم چندکلمه‌ای عرض خواهم کرد.

رهبر انقلاب فرمودند: طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را در یک مسیری قرار داد که انتهای آن چیزی جز اضمحلال و نابودی او نیست. طوفان ۱۵ مهر، توطئه‌ بزرگ بین‌المللی برای منطقه غرب آسیا را از بین برد. این معجزه طوفان‌الاقصى است.

ایشان گفتند: مسئله فلسطین مسئله اول دنیا شده است؛ در دانشگاه‌های آمریکا به نفع فلسطین شعار می‌دهند. یک مورخ اسرائیلی می‌گوید پروژه صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد…..
درحال بروز رسانی….

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.