×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشی از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته پرداخت می‌شود
تهران پردیس

به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به ویژه در جلسه دیروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با معاون سازمان برنامه و بودجه، وزیر آموزش و پرورش و معاونان وزارتخانه، گفت: در نشست دیروز تاکید شد که پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان باید اولویت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشد.
نماینده مردم تبریز اسکو آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از این جلسه و با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان هفته ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۱ پرداخت شود.
وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده در نشست دیروز درباره رتبه بندی بازنشستگان نیز این قول داده شد که ظرف ۲ هفته آینده مشکل رتبه بندی معلمان بازنشسته نیز حل و فصل شود.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتراضات به رتبه‌بندی معلمان نیز تا ۲ هفته آینده رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد شد و رتبه معلمان اصلاح می‌شود.
وی با اشاره به حضور نداشتن رئیس سازمان اداری و استخدامی در مجلس، گفت: یک جلسه فرصت برای پاسخگویی رئیس سازمان اداری و استخدامی در نظر گرفته شد تا پس از استماع این توضیحات درباره ارجاع این پرونده به صحن و قوه قضاییه تصمیم‌گیری شود. ما به دنبال دفاع از حق مردم با استفاده از ابزار‌های قانونی هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.