×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند
تهران پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان در بوستان «نورالشهدا» پردیس طی سخنانی گفت: مردم هم شیرینی انقلاب و اسلام و هم تلخی مشکلات و سختی‌هایی که دشمنان به ما تحمیل کردند را چشیدند، لذا هر موقع پای استکبار به میان بیاید، به علت روحیه استکبار ستیزی که دارند همیشه و در هر شرایطی در صحنه‌های انقلابی پای کار می آیند.

امام جمعه پردیس افزود: اعتقاد مردم به انقلاب و روحیه استکبار ستیزی ملت ما نشان از سرآمدی آنان در دفع استکبار است زیرا عزت و افتخار ما از این انقلاب است.

حسینی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا اضافه کرد: مستکبر خوی سلطه گری دارد و دنبال این است که دولت‌ها و ملت‌های دیگر را تحت سلطه خود در آورد و چون ملت ایران تحت سلطه بیگانگان نمی‌رود، لذا آنان از هر راهی مانند ترور و تهدید و تحریم سعی می‌کنند، به ملت و انقلاب ما فشار و آن‌ها را تحت سلطه خود در آورند.

امام جمعه پردیس گفت: آمریکا با دزدیدن نفت کش‌ها یک اقدام استکباری انجام داد، آمریکایی‌ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند، چرا که مستکبران با اعمال و بهانه‌های مختلفی در صدد سلطه است و از دزدیدن نفت کش و تهدید و برجام سعی در رسیدن به اهداف خود دارند اما ملت ما تحت ولایت مقام معظم رهبری با تمام این موانع مقابله و خنثی می‌کند.

کد خبر 5343908

منبع خبر : مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.