×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دهه کرامت فرصتی برای معرفی بانوان جهان اسلام
کمیجانی

حجت الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت، در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور گفت: بزرگداشت گوهرشاد بیگم در دهه کرامت و سایر بانوان به مناسبت روز دختر و در طول این دهه، ظرفیتی است که می‌تواند مورد توجه واقع شود.

حجت الاسلام خداداده افزود: باید درباره شخصیت گوهرشادبیگم که مسجدی به نام وی، با معماری مشابه مسجد گوهرشاد در مشهد، در افغانستان نیز بنا شده است، صحبت کنیم. در واقع باید درباره تمام بانوان مطرح و شاخص برنامه داشته باشیم.

وی همچنین گفت: جریان‌سازی و اتفاقات بزرگ در این دهه، نتیجه اخلاص و همت متولیان اعتاب مقدسه و مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت افزود: مردم دنیا منتظر شنیدن سخن تازه درباره معنویت هستند. بنابراین می توانیم با برگزاری مراسم ها در مناسبت های بزرگداشت ائمه (ع) از جمله دهه کرامت، پاسخ خوبی به آنان بدهیم.

آقای خداداد با اشاره به اینکه دهه کرامت با بزرگداشت فاطمه معصومه (س) شروع می شود، گفت: بزرگداشت احمد بن موسی (ع) و عبدالعظیم حسنی (ع) و گرامیداشت روز ملی امامزادگان، از برنامه های دیگر در دهه کرامت است و تاج همه این برنامه ها، بزرگداشت میلاد امام رضا (ع) است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین گفت: ما باید از همه ظرفیت های موجود برای توسعه برنامه های دهه کرامت، بهترین استفاده را ببریم.

نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.