×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

:: اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام فرماندار پردیس به مناسبت هفته دولت
تهران پردیس

🔸محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

🔸شهادت دولتمردان عزیز و گرانقدر ما شهیدان رجایی و باهنر در کشور به نام هفته دولت مزین شده است تا نمادی باشد برای ساده زیستی، خدمتگزاری و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مجالی که دستاوردها و اقدامات دولت خدمتگزار برای مردم عزیز ایران اسلامی تبیین شود.

🔸شهیدان رجایی و باهنر با تعهد و اخلاص، عزمی والا و روحیه انقلابی بهترین الگو برای خدمت صادقانه را به منصه ظهور رساندند و دولت مردمی سیزدهم نیز از ابتدای فعالیت خود با تاسی به همین الگو های بی بدیل و به پشتوانه مردم فهیم ایران اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را سر لوحه خود قرار داده و از هیچ تلاشی برای عمران و آبادانی ایران اسلامی فروگذار نکرده است.

🔸با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه دو شهید مظلوم رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و خدمتگذاران مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، امیدوارم بتوان این هفته را مغتنم شمرد و با جهاد تبیین و بیان دستاوردها و تلاش‌های دولت ضمن ایجاد امید در میان مردم، مشارکت همگانی برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب را فراهم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.